cookieChoices = {}

add corner :)

my blog

Daisypath Anniversary tickers

Monday 13 May 2013

Happy mood:)

Sejak abah pergi 1 Mei hari tu tak pernah sekali pun aku mimpi abah :'( setiap hari sebelum tido aku doa yang abah muncul dlm mimpi cakap selamat tinggal ke apa ke ;) I know this sounds so dramatic.. But I am seriousss about this!!! I want to see him at least once :( even in my dream I dont mind....


Sooo... Hari ni 12 mei.. Mksdnya dh 12 hari abah pergi menghadap ilahi.. Finally I got to meet him.. In my dream of course :') I was falling asleep while studying pathology.. Pkul 2 petang sampai pkul 5.30 petg.. Tido duduk tersandar dekat kerusi study... Haha.. Kenapa kalau tidur petang baru dpt mimpi abah?? Ada time difference jugak ke??? ;) heeee... Itu je nak cakap.. Im glad I can meet him there.. Thanx Allah :') tak menyesal tertidur tadi :'))))))

No comments:

Post a Comment