cookieChoices = {}

add corner :)

my blog

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 19 May 2009

BibiK yang pElik...

oK.disebabkan x der ape yg nk di poskan dalam bLog ni..gUe mahu saMbung cerita dlam pOs princess in the house+intruder tue....

intruder tu sebenanrnye x wuJud pun...malam isnin hari tU telah membOngkarkan seGalanYa...mlam tu agent pembantu rumH datang rumah kakk gUe..cAdang memg nk amik bibik tu balik..lepas tu mak mentua kakk ak bUkak la cerita tnya aper masalah sebnrnye bibik tu....rupa2 nyer bIbik tu ader membela 5 ekor jin/hantu/sYaitan!!!!!!! OO man!!!siOt tOl...yg naik ats bumbung tu ternakan dier la tu..biBik tu kater dia kcau org dlam rumH tu sebb org dlam rumah tu cam x pecaya kan die..tu pasal la die saje je suruh ternakn die tu kacau org dlam rumh...seperti yang aku katakan dulu..rumah diorg kan ader dua maid..maid lagi sorg tu tetiba je x boleh kencing...dh bnyk hari dah...bibik tu siap kutuk lagiiii.."itu lah,mariam itu enggak bOleh kencing enggka di bilan-bilang,,,bla bla bla" bwk pegi hOspital doctor bagi la bag kencing,,cucuk kat pundi kuncing...pastu doctor X-ray sebb suspect baTu karang..enggak nmpk aper2...
rupA2nye ternakan bibik tu dh msuk dlam badn k.Yam...adooyai..maybe k.yam tu mcm saingan bagi bibik tu kot...bibik tu ckp yg msuk dlam bdan k.yam tu yg paling kecil,,hahha ader lagi besar la tu...pastu agent tu dh nk bwk bibik tu balik dah...tAPi bibik tu x mau bAlik inDon..die kater die x der saper2 dah kat inDon...sO,mak mentua kakk aku bagi syarat,.klau nk kerja sini kamu kena SOLAT!!!mengaji!!!!..pastu die setuju lah..so malam tu diorg ader kan proses membuang benda2 tu...hahaha aBang ipar aku ckap malam tu dah macam drama misteri nusantara dah..ader adegan jerit menjerit..benda tu pun memg nk pegi pun...so senang la skit proses membuang benda tue..sO sekarang x tau lagi ape perkmbngn mereka...
esoknyer iaitu semalam kakak n abg ipar aku balik sini..hahaha takut la tu!!!huahuahua...lagipu adik abg ipar aku ader kat saner..sO iorg x risau la...
ALAHAI BIBIK!!!

4 comments:

  1. bibik aku pon pelek..

    ade ke dy ckp kat jiran2 kitorg x bg makan..
    ee..
    kuang aja gile..
    kitorg punye ah.. klu x msk siap beli lauk lagi

    ReplyDelete
  2. ain takde bibik..
    anybody wanna be my bibik?
    i pay u rm1 per year..
    ehehe..
    interested?
    call me at 017628182*..

    ReplyDelete
  3. tU ah..biBik inDon nie...adOoyai..dahla org bAgi gaJi...dier menGgedik plak..hANtar bLik inDon baru tau

    ReplyDelete