cookieChoices = {}

add corner :)

my blog

Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 February 2011

the hidden happiness...

it's finally friday..
never plan what to do during the weekend..
except!
KURSUS PRA PERKAHWINAN....
excited???
nop...not at all...
maybe i dont have the feeling to get married at this moment...pffft..

ok..
back to what i wanna say today...
it's about...
MOHD ISHA BT MOHD ARIFFIN...

haaaaa...
ce teka ce teka...

http://www.emocutez.com
teeeeettttttt times up....
it's my abah la...
the only man in my life...

asal buat post nie???
entah la...tetiba teringat kat abah...
kenapa?
entahlah..mungkin sebab tadi baca blog cousin n die cerita pasal ayah dia@ pak teh saya...
pak teh x sihat sekarang..die di hospitalised...
bila baca pasal pak teh tetiba teringat dekat abah...


abah...
seorang je lelaki dalam family..
sebab adik beradik saya semua perempuan..
kadang-kadang saya kesian dengan abah...
sebab die x de teman nak borak2 pasal guy's things...

kadang2 abah ni selalu mcm hot tempered kalau ade benda yang berlaku
luar dari apa yang dia nak.. and sometimes jugak kitorg selalu marah abah sebab dia buat mcm tu..
but now i realise...
ade sebab abah buat semua tu..
*PERFECT*BAHAGIA*
yer..sebab tu...

saya boleh dikatakan anak yang paling rapat dengan abah...
(paling abah sayang maybe...*perasan!) ;)
http://www.emocutez.com
kalau balik rumah je mesti saya belikan something utk abah...utk ibu x de pun..
teeettt..sorry bu ;) xtau nak beli apa utk ibu...
hari tu balik dri klia saya belikan abah magazine pasal world watch..
abah suka sangat...
die cerita mcm2 kt ibu pasal magazine tu..maybe die happy sgt..
tapi die x tnjuk reaksi die suka magazine tu pun kt saya...
*that's how man always act* i know...

lepas tu, ada juga saya belikan abah antic box yang apa pair.
.satu besar and satu lagi kecik..
saya tahu abah suka barang2 antik nie...
so, beli la..time tu cukup2 je duit saya ada utk beli benda tu...
xpela..beli utk abah lagi baik dari beli benda merepek2 kan..
esoknya saya masuk bilik abah tengok abah buat apa dengan kotak tu...
guess what?
http://www.emocutez.com
abah letak koleksi jam dia dalam box kecil...
and koleksi duit2 dia dalam kotak besar...
saya sangat GEMBIRA!!!!
yela...orang hargai apa yang kita bagikn...

yer..
itulah abah saya...
die hargai apa yang kita bagi pada die..
tapi die x pernah tnjuk yang dia happy sangat...

saya ingat lagi..
time sekolah rendah...
cikgu baru je ajar balut hadiah time pendidikan seni..
lepastu..saya belilah satu kotak pensel, pensel 2b dengan pemadam...
harga dia ade la dalam rm3 je plus minus....
saya balut dan bagi hadiah tu kata abah sempena Father's day...
guess what?
abah guna pensel tu...
dan guess what now??
kotak pensel tu ada lagi kat meja kerja abah :)
woooow! lebih kurang 10 tahun abah simpan lagi......
http://www.emocutez.com

abah..
sorry for everything that i've done to you...
adik BANGGA ada ayah macam ABAH...

adik tahu..abah bangga dengan pencapaian adik sekarang...
dan adik tahu abah nak adik terus berjaya capai cita2 adik...
adik janji akan strive betol2 supaya dapat jadi seorang doktor yang hebat!
dan adik harap juga yang time tu abah sempat tengok adik berjaya...
AMIN...

http://www.emocutez.com

I love you abah...


zaman kegemilangan abah...
-abah ditempat kerjanya..syarikat Maju Perak Sdn Bhd
- abah dan rakan2 nya...abah pakai kot putih dengan bow hitam (kacak sunnguh!)
-pingat dari Nazrin
-abah dengan piala FA kot..time kegemilangan bola sepak perak....abah salah seorang pegawai bola sepak perak masa tu...
abah dengan kakak2 ku....saya mana??? dalam perut ibu lagi :)

the most important people in my life...
half of my soul is belong to them...
http://www.emocutez.com



No comments:

Post a Comment